Short articles مقالات قصيرة

أرى الجمال في الكثير من الأشياء ، حتى في الطقس المغبر. أعتقد أن الألوان جميلة. أعتقد أن معظم الأشخاص الذين يحبون تقديم شكوى حول كل شيء حتى الطقس ، يرغبون في الانتباه من الآخرين. أعتقد أنه لا ينبغي استخدام الشكوى إلا إذا كان الشخص مستعدًا حقًا لحل المشكلة ، وفي هذه الحالة ، يطلق عليه عادةً طلب المشورة.

I see beauty in a lot of things, even in the dusty weather. I think the colors are beautiful. I think most of the times people who like to complain about everything even the weather, want attention from others. I think complaining should only be used if a person is really willing to solve the problem, in this case, it is most commonly called seeking advice.

An open window allows the air to come into the car or a place just like the new ideas that enter the brain. Usually, if a person does not open the windows it most likely means he/she do not want to change the car or place’s weather just like when a closed-minded person when it comes to accepting new things and ideas in life.

في بعض الأحيان أتساءل عما إذا كانوا الطيور يتمتعون بحرية الطيران فعلاً ، ثم أفكر في فكرة آخرى هو أننا كبشر أحرار حقًا في العيش كما نحن نحب، ونكون ناجحين في الحياة ونشعر بأفكار خاصة عن الحياة أو أن اهدافنا مثل الحصول على شهادة في المدرسة هي فكرة المجتمع و ليست فكرتنا عن النجاح لكنها فرضت علينا من قبل المجتمع                                                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

Our Reader Score
[Total: 0 Average: 0]